Vizitatori :P

vineri, 7 octombrie 2011

Trecut... si prezent

Astazi stateam si ma gandeam la anii de generala petrecuti cu atatea persoane dragi de care imi este foarte dor. Timpul a trecut atat de repede si inca nu imi dau seama cum am ajuns la liceu.. Parca mai ieri eram imbracata in uniforma albastra cu patratele.. si "astazi" am calcat pe treptele liceului unde lumea mea s-a schimbat total.
Cu siguranta nu voi uita acele momente placute pe care le-am petrecut cu colegii mei de clasa in excursii si in ore, iar restul prietenilor nu vor fii nici ei uitati...desi am avut si destule greutati in anii de generala...
Anii au trecut iar natura lucrurilor ma conduc pe drumul lung al vietii pe care trebuie sa o descopar :)

Un comentariu:

  1. Foarte dragut...sper sa imi amintesc si eu cu atata drag de generala cand voi fi la liceu:)

    RăspundețiȘtergere